Subject: Audiitorkogu 24.10.2024 arvamus hoiu-laenuühistu seaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu kohta
From: "Mare Kingo" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: Thomas Auväärt,Anastasia Nõmmik, "Audiitorkogu" <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Oct 2024 17:14:16 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Audiitorkogu arvamuse hoiu-laenuühistu seaduse ja sellega
seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu kohta.

Audiitorkogu president viibib praegu Eestist eemal ja seetõttu
Audiitorkogu esindusõigusliku isiku allkirjastatud arvamust me tähtaegselt
saata ei saa.

Saadame arvamuse pdf. formaadis. Kui soovite Audiitorkogu allkirjastatud
arvamust, palun andke teada.

Lugupidamisega

Mare Kingo

Kantsler

Audiitorkogu

Parda t 12, 10151 Tallinn

Tel: 66 45 184

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.audiitorkogu.ee/> www.audiitorkogu.ee